סמוטריץ': "רציתי לאפשר עלייה לאביתר, גלנט עצר את זה"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "רציתי לאפשר עלייה לאביתר, גלנט עצר את זה"

שר האוצר סמוטריץ': "רציתי שנאפשר עלייה לאביתר אחרי הרצח הנורא של האחים יניב הי"ד. שר הביטחון עצר את זה. ראש הממשלה לא רצה ללכת נגד עמדתו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', חושף בריאיון לערוץ 7 ויכוח נוקב שהיה בינו לבין שר הביטחון גלנט: "אני רציתי שנאפשר עלייה לאביתר אחרי הרצח הנורא של האחים יניב הי"ד. שר הביטחון עצר את זה לצערי לאחר ויכוחים מאוד נוקבים. ראש הממשלה לא רצה ללכת נגד עמדתו, אך ברור שזה עוד יקרה. לא נכון לעשות ברוגז ולפרק את הממשלה כי אז לא רק שלא תהיה אביתר אלא יפגעו בכל ההתיישבות. אנחנו נאבקים מבפנים וזו הדרך".

עוד אמר השר: "הסדרנו תשעה יישובים שהם למעשה עשרה. אנחנו נעשה שינוי אסטרטגי בהתיישבות ונאזרח את החיים בהתיישבות. הקצבנו כספים רבים לשדרוג תשתיות הכבישים ביו"ש. אלו מהלכים שלוקחים זמן".

על מהלכיו הכלכליים אמר: "במאי ייפתחו 50 חנויות של קארפור, לצערי רק עם אלף מוצרים בגלל הרגולציה, ואנחנו נעבוד קשה כדי להפחית אותה. אני מאמין שגם נצליח לרסן את האינפלציה, הריבית תוריד, ונוזיל את יוקר המחיה במדינת ישראל. אין לי הוקוס פוקוס ואני יושב על הכסא הזה בקושי שלושה חודשים. עובדים על זה קשה מאוד ואני אופטימי".



0 תגובות